Monday, April 07, 2008

Koelnmesse

Gisteren, op de valreep, met mijn geliefde bussinessmanager de Koelnmesse bezocht alwaar we enkele uren doorbrachten op de Handarbeit & Hobby messe. Hand in hand op ons eerste moment samen in maanden. De minimensen werden ondertussen flink verwend bij opa & oma.

Oeioei wat een massa belangrijkdoenerij kan zo'n beurs toch zijn en oef wat is hobby toch blijven steken ergens tussen de jaren 80 en 90. Je zou er bijna verdrietig van worden...tenminste...als je blijft steken bij de grote merken.
Bij de kleintjes kwamen we heel wat moois tegen.

Weinig "hardware" matige innovatie, maar des te meer software om te bevoelen. En als je doorvraagt komt er soms nog meer moois onder de tafel vandaan.
Ik merkte een grote trend richting ecologische-garens op, hoewel ze soms bij doorvragen niet eens biologisch of zelfs 100% natuurlijk waren. Zolang het woord "eco" geen waarde heeft zal dit wel zo blijven ben ik bang.

2 celebrity meetings:
kleine schok toen Debbie Bliss tegen me begon te praten toen ik bij Addi aan collegiaal overleg met hun produktontwerper deed.
Waar ik vandaan kwam in Britain? ehm, nou, niet eigenlijk. Maar toch leuk dat je het vraagt ;-) En dat m'n dochter al 3 jaar heel blij is met een vest naar haar ontwerp.
en heel gezellig bij Miriam Tegels zondag rond 3-en weliswaar volledig uitgeblust was maar ook toen nog zeker 5 keer sneller breide dan ik...ik denk dat ik maar voor het langzaamste breier-record ga.

Nog 3 weken stage (heerlijk, geweldig, leerrijk, bijzonder, verslavend, confronterend, overweldigend, fantastisch) en dan heel hard bijkomen in de meivakantie.

5 comments:

MoniqueB. said...

Ik had al iets gehoord over autoshowachtige tafrelen.
Hartstikke fijn dat je effe lekker alleen met je man op stap kon!
Super dat je lekker hebt kunnen kletsen met Debbie; grappig dat ze dacht dat je uit Engeland kwam. (hebben die vakanties een accentje achter gelaten??? ;-) )

De mei vakantie is hier errug lang, zelfs nog een dag langer dan de kerst vakantie; lekker uitrusten he! Even opladen!

Unknown said...

Joepie, je hebt het naar je zin! Goed om dit allemaal te horen en ik hoop je binnenkort weer live te zien (heb nml een breisel, eigenlijk 2, af die je moet zien)

Hou het harde werken nog even vol, en dan met prachtig weer Mei in.

Tijm said...

Succes met de laatste weken van je stage!
Genieten en dan zalig bijkomen in de vakantie (nou ja, bij moeders gaat het werk wel door met kids, huishouding e.d).
Hoop dat je de opleiding met goed gevolg kunt afronden want dit is echt wel je ding!!
Maarree........ga je dan wel door met je mooie wol?

Anonymous said...

he lekker, samen op stap. dat doe je goed!
mooi dat je kennelijk brits klinkt; mijn accent wordt steeds lokaler en dus steeds vreemder :D

Anonymous said...

Ik probeer je de hele tijd te mailen, maar krijg steeds geen reactie.. Nou lees ik hier op je blog dat je het volgens mij echt superdruk hebt en je doet ook echt geweldige dingen!

Maar toch, als je even een minuutje hebt tussendoor, zou ik graag willen dat je mijn mail eens beantwoordde want ik wil heel graag de sling die ik oorspronkelijk besteld had! (ik heb nu wel een rs gekregen maar niet zoals besteld, zie daarvoor mijn mail) En het duurt zo lang zo...