Tuesday, February 03, 2009

Gehoord

Best fijn om gehoord te worden.
Al is het dan maar een heel klein dingetje.
Soms zorgt dat dingetje net voor de missing link.
De lieve heren van KnitPro (voormalig KnitPicks) hebben braaf de door ons zo gewenste kabelverbinders (cable connectors) gemaakt. En daarvan een massa naar ons opgestuurd. Sneeuw en vliegtuig dienende zijn ze er voor de Handwerkbeurs.

Als ik nu de laatste onderdelen van de website en de folder nog even vertaal dan luisteren ze misschien ook naar mijn andere ontwerpvoorstellen?

5 comments:

Anonymous said...

wat goed zeg.
ik ben druk aan het sparen om ook een set aan te schaffen, maar het gaat niet zo snel.
je hebt het er maar druk mee, met de beurs.
let je wel een beetje op jezelf???

Elly said...

o wat goed , top

Anonymous said...

oh, wauw, wat goed... zou best leuk zijn als er nu ook nog hele korte draadjes kwamen. zucht, ik heb zo genoeg van de winter en het sneeuwt weer....

- said...

Hoe kort wil jij ze lieve naamgenoot? Ik denk dat 40cm totale naaldlengte het maximaal haalbare is voor zo'n systeem. Met de nieuwe korte naaldpunten van 10cm is dat gelukt door een kabel van 20cm. Wil je nóg korter?

Anonymous said...

hehe eindelijk dan.........had zelf ook al mails gestuurd en ik denk velen met ons :) maar je ziet me vrijdag zeker langskomen hoor.

enneh, zorg goed voor jezelf :)