Saturday, June 02, 2007

Woolfest 2007

Mocht je het gemist hebben (want ik heb het helemaaaaaaaaaaaaal niet aan iedereen vertelt al ;-) ) : we gaan naar Woolfest!!!
Vrijdag met alle kleine mensjes en de papa om naar alle vachtdragende dieren en wolletjes te kijken. De dag erna mag ik nog eens en dan naar een workshop (sta op de wachtlijst voor Artic Lace Knitting) en een lezing. Kleine stap in een groter plan zoiets ook in NL voor elkaar te krijgen.
Ik kan niet wachten!!!

In case you missed it (because I haven't been telling anyone at all ;-) ): we're going to Woolfest!
The little people will come along on the Friday to look at all the animals and the wool. On Saturday I get to go again by myself and hopefully sit in on a workshop (on the waitinglist for Artic Lace Knitting) and a lecture.
A small step in a bigger plan to get something like this going in NL.
I can't wait!

6 comments:

Tijm said...

Woh, dit wist ik nog niet! Wat een geweldige belevenis!!!!
Je gaat dus niet alleen voor je eigen plezier, ontspanning en bevorderen van je kennis. Maar ook om te kijken hoe je dit in Nederland kunt realiseren?! Ik hoop het, want volgens mij is daar echt wel een markt voor, zeker als je het meerdere mensen en bedrijven gaat organiseren.
Alvast heel heel heel veelplezier!!!

Mieke said...

Lijkt mij echt enorm leuk om daar heen te gaan. Ik heb er al eea over gelezen en zou er ook nog wel eens heen willen. Maar als zoiets in Nederland ook zou kunnen.... Dat is natuurlijk nog beter.

Heel veel plezier

Anonymous said...

wow, ik wens jullie allemaal veel plezier daar en wacht geduldig af tot ik in augustus in die regio ben!

MoniqueB. said...

Wat gáááaááf! geweldig leuk om daar heen! Ik las van alles, lama's, schapen, hog roast...
Heb je een kar mee, voor ALLES wat je mee terug gaat nemen?? hahahaha.
Veel plezierrrrrr.

Anonymous said...

Ik ben helemaal niet jaloers hoor. Niks niet.

Lie(f)s
oeps... m'n neus...

Unknown said...

Jaloers? IK? ....
Neem extra tassen mee voor alle visitekaartjes! En maak veel foto's please!