Saturday, November 11, 2006

betrapt!

Van te voren wist ik al dat mijn magische bolruil subject me snel door zou hebben. Ik kon het niet laten in de bol behoorlijk veel handgemaakte dingen te stoppen en een handgeverfd garen op haar persoon geinspireerd zou zowieso wel herkenbaar zijn. Daarom de bol ook maar persoonlijk afgeleverd dinsdag bij Hoofdstuk II. Uiteraard wel zonder te melden dat ie van mij kwam, al denk ik dat ze het wel door had aan het gegrijns.
Erg leuk om te doen zo'n bol maken...alleen al daarom heb ik erg veel zin nog een ronde te organiseren. Dat ik uiteindelijk zelf ook een bol zal ontvangen is des te leuker maar niet eens noodzakelijk. Inmiddels heeft Lies zich door door de 1e laag heengebreid en ik ben benieuwd hoe ze het breien van de 2e laag ervaart!

I couldn't help but put lots of handmade stuff in there I new beforehand that my Magic yarn ball swap subject would easily find me out, and the handdyed yarns, dyed to her personality would let her know it was me anyway. So I decided to hand it over personally at Hoofdstuk II last Tuesday. I didn't tell her it was mine ofcourse but I think she could tell from all the grinning.
Making this ball was so much fun that I want to do another yarn ball swap soon. The fact that I'll eventually get one of these makes it even more fun. Lies knit her way through the first layer already, I can't wait to find out how she'll like the second!

No comments: