Sunday, December 10, 2006

Als je mijn zusje bent, NIET VERDER LEZEN

Vrijdag is mijn kleine zusje jarig. Al bijna 3 maanden heb ik Rowan's Birch op de naalden staan voor haar verjaardag in een mooie roze-paarse kidsilk spray (de kleurverlopende versie van kidsilk haze) die erg bij haar past. En ik schoot maar niet op, terwijl het wel erg fijn breit. Niet echt een werkje dat ik tussen alles door even snel oppik helaas. Vorige week zag ik in dat ik toch écht hard aan de slag moest wilde ik het nog halen. Inmiddels gaat het flink hard maar race ik echt tegen de klok met ook nog een verjaardag in eigen huis (maximens wordt 4!) tussendoor. Ik ben op 3/4, maar heb weinig werkbare uren tot donderdag en wil hem natuurlijk wel geblokt en wel afleveren vrijdagavond.
De gevoerde want voor minimens, passend bij zijn fairisle sok heeft dus even pauze tot na vrijdag.
Friday is my little sisters birthday. I've had Rowan's Birch in a lovely, very her, pinkish purple kidsilk spray on my needles for 3 months now to give to her on her b'day. It just wouldn't grow, even though I like knitting it. It's just not something I can pick up easily inbetween things. Last week I finally caught on to the fact that I had better start knitting FAST if I wanted to finish it before her birthday. So I am racing to finish. Don't have much kntting time this week with an inhouse birthday (Maxiperson is 4!) . I think I am 3/4 done but I have to have it blocked by thursday to give it to her on friday.

The thrummed mitten for minperson will have to wait till Saturday.

2 comments:

Tijm said...

Woh, wat een prachtig kado om te geven en om te ontvangen!! ja wat zit er een tijd in om te maken hé! Bij SnB fryslân zijn ook een paar hem aan het maken.
Volgens mij gebruik je hetzelfde garen en kleur voor deze sjaal als dat ik voor mijn Weddingringsjaal gebruik.
Succes met de tijdsrace (denk om peesontstekingen)

Unknown said...

SUCCES! En iets later is geen optie? (Alvast) gefeliciteerd met je oudste lieverd! Ik hoop je (tussen alle bedrijven door) dinsdagavond te zien..