Wednesday, December 06, 2006

(Brei)linkjes die ik steeds vergeet

Yarndex een overzicht van gruwelijk veel garens, erg handig als je een garen wil vervangen of gewoon meer over een garen wil weten.
DeStash schuift zoveel leuks langs.
Sockmonkey patroon je zou er bijna speciaal sokken voor gaan breien. De rest van deze site is ook erg leuk.
Cool Pics ik ben net een klein jongetje, word blij van mooie plaatjes.
Patroonpapier voor maas- & borduurwerk op breisels, aanpasbaar aan elke stekenverhouding.

2 comments:

Tijm said...

O wat weer een prachtige links! Vooral die aap vond ik erg leuk, ook hoe goed het maakproces is uitgelegd. Heb ik nog meer onder mijn favoriten staan. Ik heb er haast een dagtaak aan om het allemaal te bekijken. Nu nog leren breien en computeren tegelijk.

Anonymous said...

Leuke links. In het bijzonder de aap, die ik al eerder zag bij Astrid.