Friday, December 08, 2006

tagged

Marrigje daagde me uit 6 vreemde gewoonten van/dingen aan mezelf te melden op m'n log.
Lastig, want ik ben een stuk minder vreemd dan dat velen denken ;-)

1. Ik geef 7 maanden, 20 dagen en 3 uur borstvoeding aan minimens en ben daar trots op. En daar is ook niets vreemds aan, het vreemde is dat ik dat aanvul met donormelk van 6 andere moeders die zo vrijgevig zijn om hun witte goud weg te geven. Hetgeen mij nog het meest bevreemd is dat ik te weinig klierweefsel heb, wat bij minder dan 1% van de vrouwen het geval is, terwijl mijn zusje een borstverkleining nodig had om rechtop te kunnen blijven lopen.
2. Ik luister net zo lief naar Clouseau als naar Praga Khan.
3. Ik val weleens in slaap met werk in mijn handen, als ik dan weer wakker word dan is het gegroeid!
4. Ik kan genieten van koude pizza.
5. Ik ben erg uitleggerig, in de zin van technische verklaring van verschijnselen.
6. Ik gruwel van onvoorspelbare gatpatronen in dingen. Gaten in kaas, spleten in asfalt en walg dan ook van Vichy-reclames. Maar ik ben gek op kant/ajourpatronen (zolang ze voorspe
lbaar zijn)

Wie krijgt deze tag......Lies, Puk, Klaasje (als ze hem niet al gehad heeft) & Arja!

I was chalanged to put 6 weird things or habits about me in my blog by Marrigje. Hard, because I a lot less strange than most people think.

1. I've been breastfeeding miniperson for 7 months,
20 days and 3 hours and I am proud of it. That in it's self is not strange at all, the strange thing is that I supplement my own milk with donated mothers milk from 6 other moms who were so giving they donated their liquid white gold so I could give it to miniperson. The thing that boggles me is that I havent got enough glandular tissue while my sister needed breastsurgery to be able to walk upright.
2. I like listening to Clouseau and Praga Khan just as much.
3. I sometimes fall asleep while working and I swear that whatever I was working on will have grown when I wake up!
4. Ik enjoy cold pizza.
5. I tend to explain things.
6. I have a fobia for unpretictable hole patterning in things. Holes in cheese, cracks in roadsurfaces. I hate the Vichy-adds for this reason. But I love knitting lace (predictable lace that is)

8 comments:

Unknown said...

Ik vind vooral nmr 6 een goede! En ik zal eens gaan nadenken over mijn 6 dingen...

Marrigje said...

Leuk dat je hem gelijk oppikt.
Ik vind nr 1 heeeel geweldig. Ik geniet met je mee.
En nummer 3, ik zou willen dat ik dat ook kon, helaas, als ik in slaap val, groeit er niets meer.
dus ga ik chronisch te laat naar bed.

Anonymous said...

ha leuk, tikkertje spelen. ik parkeer bij jou vast een voorproefje: cappuccino drink ik met, maar koffie zonder cafeine.

Liza au Lait said...

Ha, mijn zusje griezelt van iets vergelijkbaars als jouw nummer 6: bulten. Bulten in asfalt, op kalebassen, op mijn dochter (ook al is ze nog zo schattig verder).

Annemarie said...

mmmm...
koude pizza!
krijg meteen trek.

Anonymous said...

:-) heh. Dank. Ik vond het niks meevallen! raar dat iedereen zich zelf heel gewoon vind, maar niemand is dat natuurlijk. (En gelukkig maar) jij had best iets over tattoos kunnen schrijven bijvoorbeeld.
Lie(f)s

Anonymous said...

Grappige punten! maar je schrijft bij punt 1: 'Hetgeen mij nog het meest bevreemd is dat ik te weinig klierweefsel heb, wat bij minder dan 1% van de vrouwen het geval is, terwijl mijn zusje een borstverkleining nodig had om rechtop te kunnen blijven lopen.'
Maar dat heeft toch niets met elkaar te maken? Ik heb cup J, en heb in mijn linkerborst bijna geen melkklierweefsel, dus geef al 21 maanden alleen rechts. Dus buiten het feit dat je niet om moet vallen ;) hoeft het geen probleem te zijn! groetjes! Jon.

- said...

@Jon, je hebt gelijk, ik had moeten schrijven dat zusje ook hele veel klierweefsel heeft, zoveel dat ze melk maakte zonder kinderen te hebben.
@Lies, wat is er vreemd aan tattoos? En een gewoonte is het niet echt meer, heb al 4 jaar geen tattoo meer gemaakt!